Sider

fredag den 8. juni 2012

Intro!

Intro.

Så tog jeg mig sammen. Jeg har igennem flere år elsket at følge andre menneskers blogge, især madblogs. Jeg har for vane at tage billeder af min mad, og elsker at vise mine kreationer til andre. Nu vil jeg dele den med jer, hvem der nu end vil læse med :) 
Det er en udfordring at få SU til at slå til. Derfor kalder jeg min blog "IdasSUmad", fordi den kan måske give andre inspiration til hvordan man kan lave forholdsvis sund og billig mad. Jeg synes personligt det nogle gange kan være en udfordring at spise sundt og varieret, når man har så få penge til rådighed. Derfor bruger jeg megen tid på at finde opskrifter eller være kreativ. Det vil jeg nu dele med jer :) !


I aften står menuen på hjemmelavede fuldkorns burgere! Eeej det bliver lækkert. Jeg kommer selvfølgelig med et indlæg om dette :D

So long!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar