Sider

torsdag den 21. juni 2012

Scramble banana!

Det smager bedre end det ser ud! ;)

Dette er et resultat af et eksperiment jeg lavede en morgen. Jeg havde 2 modne bananer der skulle bruges, og jeg fik en idé om jeg ville lave en pandekage af en art. Men som i kan se, endte det anderledes!

Ingredienser:
2 modne bananer
1 æg
2 tsk. vaniljepulver 
Cirka 1 dl. mælk
Lidt mørk chokolade

Fremgangsmåde:
Rør æg, mælk og vanilje sammen i en skål.
Mos bananer i.
Varm en pande med lidt smør.
Se - her gik det så galt. Jeg hældte hele blandingen op på panden, så det lignede en pandekage. Det så ganske lovende ud, men da jeg blev nød til at vende den, kunne det ikke lade sig afgøre! Så istedet rodede jeg det hele sammen, så det blev en slags røræg. Men det smagte faktisk rigtig godt! Jeg hakkede noget mørk chokolade, og lod det smelte ovenpå, og det blev faktisk rigtig lækkert, tro det eller ej ;-) !! Og det mættede... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar