Sider

søndag den 17. juni 2012

Verdens hurtigste mini-pizzaer!

Mhm...

Midt i min eksames læsning, syntes jeg lige jeg fortjente en lækker frokost. Og det fik jeg!

Ingredienser:

Billedet siger det hele!

Fremgangsmåde:
Smør lidt tomatpuré på pitaerne, indtil de er dækket. 
Skyl grønsagerne.
Læg babyspinat bladene på.
Skær asparges og cherrytomaterne i skiver, og put dem på.
Skær mozzerallaen i skiver, og fordel på pizzaen. 

Klar til ovnen

Put dem i ovnen på 150 grader, indtil osten er smeltet.

Værsgo!

Er jeg den eneste som ikke kan stå for mozzeralla?

Enkelt, hurtigt og lækkert.
Derudover en god måde at bruge sine rest grøntsager :-)






1 kommentar:

  1. Hej Ida.

    Jeg er en pige på 16 år, som går meget op i min krop, og kost. Og har fundet stor inspiration ved dine oplæg. Det er nogle lækre ting du har gang i. Har næsten prøvet alt. :)Bare kom med flere :)))

    SvarSlet